Friday, December 30, 2011

New In: Clothes from KappAhl

Ah, don't you just love the holidays? 
I'm sitting here in my new jammies and listening to the soundtrack from That Thing You Do 
- a movie I haven't seen in 8 years, but rediscovered yesterday. 
It's really one of my favorite movies (yes, because it takes place in the 60s and the music is fantastic),
so I can't quite figure out why I completely forgot all about it. 
Anyway, today I've been out shopping with my mum and dad 
- well, my dad is like all dads; he just stands in the corner holding all the shopping bags, 
while me and my mum tries on everything in the store. 
Well, I thought I'd show you what I got today. It's all from this Swedish store called KappAhl, 
which makes really nice clothes to very reasonable prices. 
The scarf is super cool and cute, and just love that it's so big. 
I already have 3 outfits in mind that it's perfect for. 
I think it could be really cool with a pair of black shorts, a black turtleneck, 
and a pair of black knee socks, where the scarf could give the outfit the extra edgy 60s look. 
Which leads me to the black turtleneck, haha. 
I've had the before mentioned outfit stuck in my mind for a couple of days now, 
so I actually looked for a turtleneck today, and found this knitted one. 
I love the little pocket, and I think it could make a very simple,
but also very cute outfit with just some jeans. 
And finally the tunic dress. Isn't it just so 60s?
I really love it, and when I spotted it, I just knew I had to own it. 
Oh, and then we also were in this thrift store, where I bought the coolest retro ashtray
- but seriously kids, smoking kills ;)
So that's about it for today. How about you; have you been doing any 
holiday shopping these past couple of days? 
And the most important question: do you have your 
New Years outfit ready for tomorrow? 
See ya tomorrow, for the last post of this year




Ah, er juleferien ikke bare super dejlig? 
Jeg sidder her i min nye pyjamas og hygger med kaffe og soundtracket til That Thing You Do 
- en film jeg ikke har set i 8 år, men som jeg genopdagede i går. 
Det er virkelig en af mine yndlingsfilm (korrekt; fordi den foregår i 60erne og musikken er fantastisk), 
så jeg kan ikke helt regne ud hvordan jeg sådan helt kunne glemme den. 
Anyway, i dag har jeg været ude og shoppe med min mor og far
- well, min far er lige som alle fædre; han står henne i hjørnet og holder alle poserne, 
mens min mor og jeg render rundt og prøver alt i butikken. 
Nåh men jeg syntes jeg ville vise jer hvad jeg har fået købt i dag. 
Det er alt sammen fra en Svensk butik der hedder KappAhl, 
som laver rigtig pænt og moderne tøj til meget gode priser. 
Tørklædet er super cool, og jeg elsker simpelthen at det er så stort og lækkert. 
Jeg har allerede 3 outfits planlagt, hvor det passer til. 
Jeg tror det kunne være super fedt sammen med et par sorte shorts, 
en sort højhalset bluse, et par sorte knæ strømper, og så tørklædet, 
som kunne give outfittet det ekstra edgy 60er twist. 
Hvilket bringer mig til den højhalsede sorte trøje, haha. 
Jeg har haft det førnævnte outfit i tankerne de sidste par dage, 
så jeg tog afsted i dag med idéen om at jeg skulle finde en sort højhalset trøje. 
Heldigvis fandt jeg denne fint strikkede bluse i dag, så det var jo super skønt.
Jeg er helt vild med den lille lomme, og jeg tror at den kunne være fin sammen med et par jeans,
hvor det ville give et meget simpelt men klassisk look. 
Og til sidst tunik kjolen. Er den ikke bare 60er agtig? 
Jeg er helt pjattet med den, og da jeg så den hænge på bøklen, 
vidste jeg med det samme at jeg bare måtte eje den. 
Nåh ja, vi var forresten også i en stor genbrugs butik,
hvor jeg købte det sejeste retro askebæger - men seriøst folkens, smoking kills ;) 
Men det er sådan set hvad jeg havde at fortælle jer i dag. 
Hvad med jer; har I været ude og shoppe her i juledagene?
Men endnu vigtigere; er jeres nytårs outfit klart til i morgen? 
Vi ses i morgen, til dette års sidste post

No comments:

Post a Comment