Tuesday, December 27, 2011

Outfit Of The Day: One Fine Day

I told you late last night, that I'd might do an OOTD post. 
Well here it is :) 
Today doesn't hold any great adventures for me, 
but that doesn't necessarily mean that this day ain't gonna be good.
My parents are going to some of our Swedish neighbors, 
but instead of joining them, I chose to stay home. 
I'm just gonna sit in the big bed in my room, smoke a lot of cigarettes 
and drink a lot of coffee, with the new Amy Winehouse album in the background, 
and check all the blogs I'm following for new posts.
I might even play a little Mafia II on my Playstation - life's good, haha :) 

For this very relaxing day, I chose a relaxed outfit. All of it is actually kinda old 
- well, the newest piece of clothes is the knitted vest. 
I bought it last summer, and completely forgor I had it. 
But when I packed for Christmas at my parents and in Sweden,
I found it in the back of the closet, and today I just felt like wearing it :)
You have your self a nice day now

 // Knitted Vest: Lindex // Shirt: Lindex //
 // Jeans: Beth Ditto for Evans //

Sent i går aftes sagde jeg, at jeg måske ville lave en OOTD post i dag. 
Well, here it is :) 
I dag er der ikke de helt store eventyr planlagt, 
men det betyder skam ikke, at denne dag ikke bliver god. 
Mine forældre skal hen og spise frokost hos nogle af de Svenske naboer, 
og i stedet for at tage med, valgte jeg at blive hjemme i huset og hygge.
I dag skal jeg således bare sidde i min store dobbelt seng oppe på mit værelse, 
ryge en masse cigaretter og drikke en masse kaffe, 
med den nye Amy Winehouse plade i baggrunden og alle de blogs jeg læser fast. 
Måske tager jeg endda Playstationen frem og spiller lidt Mafia II - liver er nu dejligt, hihi :) 

Til denne afslappende dag har jeg valgt at tage et meget afslappende outfit på. 
Det hele er faktisk lidt gammel - well, den strikkede vest købte jeg i sommers. 
Jeg havde helt glemt at jeg havde den, men da jeg så pakkede til jul og nogle dage i Sverige, 
fandt jeg den bagerst i skabet, og i dag havde jeg bare meget lyst til at have den på :) 
Nu må I alle sammen have en skøn dag

No comments:

Post a Comment