Wednesday, February 8, 2012

Outfit Of The Day: Sing Me A Swing Song

Ah, what a happy happy day :)
It didn't start out that way, though.
When I woke at 6 o'clock this morning, I was feeling tired and sick. 
I actually planed on staying home, but I decided to crash for 30 minutes on the couch, 
and that really did the trick. I felt much better, 
and so I got up and got ready for todays adventures :)

In school we had fun - as always. I even got to dance a bit at lunch break :) 
When school was out, I did some quick grocery shopping. 
I got home with all the necessities, plus a pack of organic tea, which I can't wait to try out tonight.
And well, here we are. I've just got home - well, I say 'just';
it's about 40 minutes since I stepped inside my small hallway and kicked off my shoes :)
But I had to make some coffee and do the dishes, so now it's time to sit back and relax a little :) 
By the way, this is the coat and cap I told you about Monday
Wow, I feel so cute and girly in this coat, and I got a lot of compliments for wearing the cap. 
All in all I'm crazy about my new outside winter outfit, 
and I just can't wait to wear it again tomorrow :)

Well, I don't have much more to tell you today. 
Hope you all are having a fantastic Wednesday

 // Cap: Etsy // Coat: New Look // Sunglasses: RetroShop //
 // Jeans: Littlewoods // Wedges: Bianco //

 Ah, hvilken en dejlig og glad dag :)
Men sådan startede den ikke ud.
Da jeg stod op klokken 6 i morges, følte jeg mig træt, sløv og småsyg.
Jeg havde egentlig besluttet mig for at blive hjemme, 
men jeg crashede lige på sofaen i 30 minutter, 
og da jeg vågnede igen, havde jeg det bare super godt.
Så jeg stod op og gjorde mig klar til dagens eventyr, og så tog jeg i skole :)

I skolen havde vi det, som altid, super sjovt - jeg fik endda danset lidt vals i spise pausen, haha :)
Da skolen sluttede, smuttede jeg hurtigt i Føtex mens jeg ventede på bussen. 
Jeg fik købt alt det nødvendige såsom kaffe, mælk og mad, 
men jeg kom også hjem med en ny, økologisk te. 
Jeg glæder mig rigtig meget til at smage den i aften. 
Det skulle være sådan en der gør én afslappet og rolig inden man skal sove, 
og det kan jeg virkelig godt bruge noget af, fordi jeg altid er mega længe om at falde i søvn :)
Forresten havde jeg jakken og huen på, som jeg fortalte jer om i mandags.
Ih jeg er så glade for begge dele; jeg føler mig bare så fin og piget i dette vinter outfit :)
Jeg fik en masse dejlige komplimenter for både jakken og huen, 
så det er helt sikkert at jeg skal have det på igen i morgen :)

Nåh men det var det jeg havde at fortælle jer i dag :)
Jeg håber I alle har en super fantastisk onsdag

No comments:

Post a Comment