Saturday, January 21, 2012

New Purchase From Boozt

Sorry for the late post, but I just wanted to show you what I just bought :) 
This month I have been searching for a shoe just like this one, 
since they're the definition of a classic 60s shoe. 
But every time I found a pair I wanted, they were too small or too expensive. 
For the past two weeks I've been looking at a pair from Dorothy Perkins, 
and I can't count how many times I've put them in the basket 
and just needed to click 'Pay' but didn't. 
But then tonight, I did my daily lookout on the different 
net shops, and I found them - the pair! And on sale! 
They were 50% off, which made them quite cheap.
I never walk in heels anymore (actually I'm not even sure if I can anymore), 
but I like the little heel on these shoes. 
They don't look hard to walk in at all, and yet they still 
give a couple of inches of extra hight.

I can't wait till my new Friis & Company shoes get here some time next week, 
and it's not the last time I'll be ordering from Boozt :) 
Sleep tight everybody


Undskyld den lidt sene post, men jeg ville lige vise jer hvad jeg lige har købt :)
I denne måned har jeg ledt og ledt og ledt efter et par sko som disse, 
da de er indbegrebet af klassiske 60er sko. 
Men hver gang jeg endelig troede jeg havde fundet et par, 
var de enten for små eller for dyre. 
De sidste to uger har jeg dog kigget på et par hos Dorothy Perkins, 
men de var ikke helt rigtige, og så meget stive ud i hælen. 
Alligevel har jeg lagt dem i indkøbskurven en masse gange,
og har været tæt på at trykke på 'Betal' knappen 
- heldigvis gjorde jeg det ikke, hvilket jeg er ret glad for nu.
For her til aften sad jeg (som jeg gør hver dag) og kiggede på
tøj, tasker og accessories på nettet, og jeg fandt dem 
- de helt rigtige par sko! Og de var endda på tilbud!
Der var 50% rabat, og jeg sparede faktisk 200 kr. 
og måtte give 199 for dem + 38 kr. i forsendelse (hvilket kunne være værre). 
Jeg går aldrig i høje hæle mere (og faktisk er jeg ikke engang sikker på om jeg stadig kan), 
men jeg er helt vild med den lille hæl på disse sko. 
De ser slet ikke svære ud at gå i (for de er jo slet ikke høje) 
men det er rart at der alligevel er lidt hæl på. 

Så nu glæder jeg mig bare til at de kommer engang i næste uge, 
og det er helt sikkert ikke sidste gang jeg bestiller noget hos Boozt :) 
Sov rigtig godt søde allesammen

No comments:

Post a Comment