Tuesday, January 17, 2012

New In: Collar from Romwe

I'm back again, and this time to show you my new collar from Romwe.
I got it in the mail today, which was super great,
cause I've been waiting and waiting and waiting for it to come.
But now it's here, and I can't wait to wear it.

If you want one, then you can buy it simply by clicking here
- but hurry; there's only 20 units left!
Have a wonderful evening lovelies, see you tomorrow


Så er jeg tilbage, og denne gang for at vise jer min nye krave fra Romwe.
Jeg fik den med posten i dag, hvilket var super fedt,
for jeg har ventet og ventet og ventet på at den skulle komme.
Men nu er den her endelig, og jeg glæder mig rigtig meget til at bruge den.

Hvis I godt kunne tænke jer en, kan I finde dem ved at klikke på her
- men skynd jer, for der er kun 20 tilbage!
Hav en fantastisk aften allesammen, vi ses i morgen

No comments:

Post a Comment