Thursday, January 5, 2012

New In: Accessories from Gina Tricot and H&M

I actually had planned an OOTD post for today, but here's the reason why it isn't happening: 
Today I got up kinda late. Lucky for me, I had already decided on an outfit for the day. 
Unlucky for me, it was raining - no wait, pouring! There's been talk of a great storm in Denmark, 
but I don't know if this was it, or it already has passed a couple of days ago. 
Oh well, that's what happens when you don't pay attention to the weatherman ;)
So that super cute Swinging 60s inspired outfit I had planned 
for today's adventures, had to keep hanging in the closet for next week. 
In stead, I wore a polka dotted shirt and some polka dot wellies. 
It all kinda came together, but as I stood at the bus stop on the way home from school, 
planning what to write about in my OOTD post, it started pouring again. 
I had makeup down my face, and my hair was... well, shall we say a big mess? 
So no OOTD post for you today :) 

In stead I'm gonna show you some things I bought after school. 
Me and Marie decided to stroll around town to look at the sales. 
Everything really good had already been taken, but I did manage to find a few things. 
The lip balms were really really really cheap, so I decided to buy 3 of them. 
That way I won't run out any time soon :) 
The earrings I found at Gina Tricot, and I thought they were really cute. 
Lately I've really been fascinated with the color green. 
Anyway, they too were really cheap - like £1,50 // $2,30 // €1,75.
I couldn't resist, and I had the change in my pocket, so I thought "Why the hell not?" :) 
And finally the bow bobby pins.
Marie pointed them out to me when we were at the counter in H&M 
- by the way, the lip balms were also from H&M. 
Anyway, Marie said the bow bobby pins could look very 
cute and cool with a black (or pink) outfit, and I simply couldn't agree more. 
Marie too, has an eye for vintage treasures and 50s and 60s outfits, 
so if she says go, well then... you go :) 
When I got home, I'd gotten a big parcel from 
Asos with some clothes I ordered last Friday. 
I promise to show you all of it next week :) 

So that's about it. I hope you all had a great day 
- oh, and don't forget the give away, which ends tomorrow :) 
Have a great evening, everybody





Jeg havde faktisk planlagt en OOTD post til jer i dag, 
men her er grunden til at det alligevel ikke bliver til noget:
I morges kom jeg ret sent op. Heldigt at jeg allerede havde planlagt et outfit til i dag. 
Uheldigt at det regnede - nej, styrtede
Jeg har læst lidt på nettet om, at der skulle komme en kæmpe storm i Danmark 
- eller har den allerede været her? 
Hmm, jeg går ud fra det er had der sker, når man ikke følger rigtigt med :) 
Men altså, det super fine Swinging 60s outfit jeg havde 
planlagt til i dags eventyr, måtte blive hængende i skabet til næste uge. 
I stedet hoppede jeg i en polka prikket skjorte og et par polka prikkede gummistøvler.
Det passede alt sammen ret godt sammen, men da jeg så stod ved 
bus stoppestedet på vej hjem fra skole, og planlagde hvad jeg 
skulle skrive i dagens OOTD post, begyndte det at styrte ned igen. 
Makeuppen løb ned af kinderne på mig, og mit hår var fladt og vådt og ikke særlig pænt. 
Så altså, ingen OOTD post til jer i dag :) 

I stedet vil jeg vise jer et par ting, som jeg købte efter skole i dag. 
Marie og jeg besluttede os for at gå en tur i byen efter samfundsfag, 
så vi kunne kigge lidt på de forskellige butikkers udsalg.
Alt det rigtig gode var allerede taget, men det lykkedes mig dog
at finde et par småting, som jeg er rigtig glad for. 
Læbepomaderne var virkelig billige (10 kr. pr. styk), så jeg besluttede 
mig for at købe 3, så jeg ikke løber tør lige fremover :) 
Øreringene fandt jeg i Gina Tricot. Jeg synes de er virkelig fine,
og for tiden er jeg ret vild med farven grøn. 
Nåh men altså, de var også rigtig billige - kun 13 kr. 
Jeg kunne ikke lade være, og jeg havde alligevel
småpenge i min jakkelomme, så jeg købte dem altså :) 
Og til sidst hårnålene med små, fine sløjfer. 
Marie viste mig dem da vi stod oppe ved kassen i H&M 
- by the way, læbepomaderne er også fra H&M. 
Nåh men altså, Marie sagde at hårnålene kunne være rigtig fine 
til et sort (eller lyserødt) 60er outfit, og jeg kunne ikke være mere enig. 
Marie har, lige som jeg, et godt øje til vintage fund og 50er og 60er inspirerede outfits, 
så hvis hun siger at noget er fedt, så køber man det, haha ;) 
Da jeg kom hjem fra byen lå der en dejlig stor 
pakke fra Asos i min postkasse, som jeg havde bestilt i fredags. 
Jeg lover jer at vise jer det hele i løbet af næste uge :) 

Så det er vist alt for i dag.
Jeg håber I alle har haft en dejlig dag. 
Og forresten, glem ikke at give awayen slutter i morgen, 
så hvis I ikke har nået at deltage, kan I stadig liiiiige nå det :) 
Hav en skøn aften, alle sammen

No comments:

Post a Comment